Saturday 29 March 2014

Hvorfor må du lære å optimalisere en Minimalist Landing Page

Som den berømte ordtaket : " Less is more . " Den rotete utseende er ute . Enkelhet er i , og gir eleganse og produsere en type zen opplevelse for brukeren , sammen med en sjanse for bedrifter å sette søkelys på viktige punkter og elementer . Men hvor mye er for mye for dagens destinasjonssiden? La oss ta en titt på hvordan bedrifter kan gifte seg med ren og enkel design med en effektiv destinasjonsside som fortsatt leverer.

Hold det enkelt
Så fristende som det er å legge inn hver bit av minutia om ditt produkt eller tjeneste , har en tendens til denne planen for å slå tilbake . Folk normalt stengt etter opplever informasjon overbelastning , noe som er grunnen til at den nye Zen trenden med enkelhet er så populære . Du trenger å engasjere kunden i løpet av sekunder for landing på siden , og massevis av tekst pakket mellom en mos av grafikk vil ikke gjøre det . I stedet må du sette en mikro - fokus på råvarer eller tjenestesterkeste punkter . Og du kan gjøre dette i noen få enkle trinn :


Dette kan være online salg konvertering 101 , men ikke alle bedrifter følger dette grunnleggende regelen . Det hele kommer ned til å analysere beregninger , riktig å bruke og integrere sosiale medier ( se tidligere innlegg for flere tips ! ) , Og deretter optimalisere destinasjonssiden for ikke å nevne din
hele området - for å snakke med de besøkende , forutse deres behov og engasjere dem .

2 ) Balanser dine elementer

Frykt ikke tomrom . I stedet bruker den til å hjelpe deg med å distribuere og balansere din tekst og bilder mer effektivt . Selv -avstand mellom elementene vil presentere en side som er beroligende til den besøkendes øyne . En rolig atmosfære fører til en tillitsfull atmosfære , noe som vil holde de besøkendes oppmerksomhet og deretter vil de faktisk begynne å fokusere på dine hovedelementer .

3 ) Utnytt alle elementer

Ikke stol på tykke blokker med tekst for å kjøre hjem alle dine salgsargumenter . Bruk noen få kuler til å gjøre sterke poeng som teller . Infografikk er et populært element som ekteskap bilder og tekst , noe som sparer plass og holder ting rent . Et bilde kan også si mer enn tusen ord , og videoer alltid lage kraftige, engasjerende innhold .

4 ) Levere en relevant og konsistent budskap

Selvfølgelig , må du presentere overbevisende , relevant og engasjerende innhold på destinasjonssiden og gi en klar oppfordring til handling . Akkurat som en selger , har destinasjonssiden å være overbevisende . Bruk alle dine elementer for å kjøre hjem meldingen . Du kan lede i en kunde med et par kraftige illustrasjoner / grafikk og fullt engasjere ham med en informasjons-pakket video og noen få linjer med effektiv tekst . Være relevant og konsistent , og kundene vil få meldingen uten å måtte vasse gjennom en masse unødvendige rot å finne det.

No comments:

Post a Comment